הסדרי נגישות באתר

הפתרון מתחיל בהנגשה

האתר פתרן שם דגש על מתן אפשרות שווה לאנשים בעלי מוגבלויות להשתמש בתכנים ו/או בשירותים אשר מוצעים באתר, בנוחות, בנגישות ותוך חווית גלישה נעימה. משום כך, השקענו משאבים רבים בכדי להפוך את השימוש באתר לנוח, זאת ככל הניתן, מתוך הכרה בחשיבות ליצור חוויה שוויונית ומכובדת.

כיצד מתקיימת ההנגשה באתר

• התאמת הנגישות באתר פתרן בוצעה על פי הנחיות התקן הישראל (5568) לנגישות תכנים באינטרנט.

• האתר נבנה כך שניתן לנווט בין דפיו באמצעות שימוש במקלדת האישית על ידי לחיצה את מקש TAB – שמאפשר לעבור בין הקישורים (Links).

• האתר פתרן נתמך על ידי דפדפני האינטרנט הנפוצים בגירסתם העדכנית, זאת בהתאם לתנאי היצרן. אנו ממליצים לצורך גלישה מיטבית להשתמש בדפדפן כרום.

• האתר מאפשר להשתמש בתוכנת הקראת מסך (מומלץ על שימוש בNVDA)

תפריט כלי נגישות

תפריט ההנגשה שמופיע מצד שמאל, בכל דפי האתר, מאפשר את הפונקציות הבאות:

• הגדלת תצוגת הטקסט או הקטנת תצוגת הטקסט באתר

• הצגת האתר בגווני אפור (שחור / לבן)

• התאמה של נגידויות הצבעים באתר

• הדגשת קישורים (Links) המופיעים באתר

• הצגת פונט קריא לתכני האתר

• ניתן לבצע "איפוס" של כלי הנגישות בכל עת.

דרכי פנייה לבעיות נגישות

צוות האתר עושה מאמצים רבים על מנת להנגיש את האתר ולאפשר לכם חווית גלישה נוחה, קלה וידידותית. אף על פי כן, אנחנו תמיד מאמינים שבאפשרותינו לשפר את השירותים שאנו מציעים ולכן אנחנו מציעים לכם לפנות אלינו באשר לכל הארה, הערה או בעיה באשר לנגישות האתר. אנחנו כאן עבורכם ומאמינים שהפתרון מתחיל בהנגשה.

שם רכז הנגישות באתר: אביב (Aviv)

דוא"ל: Support@patran.co.il

ניתן ליצור קשר גם באמצעות הטופס

תוכן עניינים

תודה שקראת את הסדרי הנגישות המופיעים בדף זה בקפידה. אם אתם מעוניינים ליצור איתנו קשר – פנו באמצעות טופס יצירת הקשר.

דילוג לתוכן