עיר בגרמניה תשחץ

עיר בגרמניה - פתרונות תשחץ, תשבץ

פתרון – 2 אותיות:

לר

 

פתרון – 3 אותיות:

אסן, בון, ינה, קיל, קלן, קלה

 

פתרון – 4 אותיות:

אאכן, אמדן, ברמן, דכאו, דסאו, וימר, וצלר, ליבק, נויס, פסאו, קאסל

 

פתרון – 5 אותיות:

בוכום, במברג, ברלין (בירת גרמניה), דרזדן, הנובר, וורמס, לנדאו, מיינץ, מינכן, קמניץ

 

פתרון – 6 אותיות:

ארפורט, המבורג, וופרטל, טורגאו, קובלנץ, שוורין

 

פתרון – 7 אותיות:

וסטרלנד, ויטנברג, ויסבאדן, לברקוזן, לייפציג, מגדבורג, נירנברג, פוטסדאם, שטוטגרט

 

פתרון – 8 אותיות:

גלזנקירכן, גרייפסוואלד, דורטמונד, דיסלדרוף, היילברון, פרייבורג, פרנקפורט

מידע נוסף על ההגדרה

גרמניה היא מדינה השוכנת במרכזה של אירופה ומוגדרת כרפובליקה פדרלית. למעשה, גרמניה מורכבת מ-16 מדינות [בונדסלנד] שלכל אחת מהן ישנה ריבונות מסוימת, מוסדות שלטוניים ועיר בירה. לכל מדינה ישנה פיסה תרבותית והיסטורית שעיצבה את הפדרציה. מלבד ברלין שנחשבת עיר מדינה ו/או עיר בגרמניה, עשרה מדינות מהן היו בעבר חלק ממערב גרמניה ו-5 מדינות היו חלק ממזרחה.

גרמניה נחשבת למדינה המובילה במדיניות אנרגיה ואקלים, לאור החלטתה בשנת 2011 לבטל את תחנות הכוח הגרעיניות אשר ייצרו כ-20% מהחשמל הנצטרך ולהחליפן באנרגיות מתחדשות, זאת בתמיכתם של הארגונים הירוקים בפרלמנט.

עוד מידע על ערים בגרמניה

ברלין: היא עיר היסטורית בעלת תרבות עם הרבה גוונים.

ברלין, בירת גרמניה, היא מטרופולין דינמי ותוסס המציע למבקרים מערבולת עשירה של היסטוריה, תרבות ומודרניות. עם אוכלוסייה של כ-3.7 מיליון אנשים, ברלין היא אחת מהערים הגדולות ביותר באירופה ויש לה היסטוריה מרתקת, שהייתה במרכז הרבים מן הרגעים הפוליטיים הפונטיים בהיסטוריה האירופית.

אחד האתרים המפורסמים ביותר בברלין הוא החומה המפרידה, שפעם חילקה את העיר למזרח ולמערב במהלך המלחמה הקרה. היום, מבקרים עדיין יכולים לראות חלקים מהחומה, כולל הגלריה שצדדה המזרחי של החומה, שמכילה ציורי קיר שנצבעו על ידי אמנים בינלאומיים.

אתר מפורסם נוסף הוא שער ברנדנבורג, שמסמל אחדות גרמנית ומאות שנים. השער ממוקם במרכז ברלין ומקיף את מספר האתרים ההיסטוריים האחרים, כמו בניין הרייכסטאג, אתר הפרלמנט הגרמני.

אך ברלין אינה רק על ההיסטוריה שלה. זהו גם עיר של תרבות, עם מספר רב של מוזיאונים

מינכן: גלו את ההיסטוריה העשירה, האדריכלות המהממת והמטעמים הבוואריים המשכרים של העיר המקסימה הזאת.

מינכן היא הבירה המסחרית של חבל בוואריה בדרום גרמניה, עם אוכלוסייה של כ-1.5 מיליון איש. העיר ידועה באדריכלות המדהימה, הפארקים הנהדרים והתרבות המגוונת. מסעדות בוואריה במיוחד ידועות בטעמם המפתה והמזמין, וכמובן לא נשכח הבירה המקומית, הבירה המעושנת והגבינות המצויות בכל רחבי העיר.

מוזיאונים רבים ומגוונים מציעים מבט עמוק על התרבות וההיסטוריה של מינכן, כולל מוזיאון האמנות הבזק, מוזיאון ההיסטוריה הבווארית, ומוזיאון הבירה המקומית. הבית של האופרה הבינלאומית של מינכן נחשב לאחד המקומות המרשימים ביותר לתרבות ולאמנות באירופה.

בין אתרי המבקרים המובילים ביותר במינכן נמצא כנסיית נוסף והמרכז ההיסטורי של העיר, וגם הכיכר המרכזית הגדולה שלה. בין השאר, במרכז העיר תמצאו עשרות חנויות בגדים מעצבים, מותגי מותגים,

המבורג : המחוז הגדול של המצפה והסמטאות הארוכות, הירוקות והמתוקות, הוא המשקיף על הצופים של הנמל המפורסם של העיר הנפלאה הזו. המקור הסקנדינבי והתרבות הימית הופכים את העיר למקום מיוחד ומושך מבקרים מרחבי העולם. מעבר לשטח הנמל, העיר מציעה למבקרים נוף רחב ומגוון מוזיאונים ואטרקציות שילוב של תרבות, היסטוריה ואוכל.

המקור הסקנדינבי של העיר ותרבות הימית ניכרים בבנייני התעשייה ההיסטוריים המקיפים את הנמל העצום של העיר. זהו הנמל הגדול ביותר בגרמניה והמשמש נמל מסחרי מרכזי לאירופה ולעולם. במרכז העיר ניתן למצוא גם פארקים ירוקים, רחובות קניות וגם עשרות מוזיאונים ומוסדות תרבותיים, כמו מוזיאון האמנות בארנסט-בארלוף ומוזיאון התרבות הים.

העיר מציעה חיי לילה חיות ותרבות, עם בתי קפה ומסעדות מגוונות, ברים וקברנטים נהדרים. השכונה של שטרנברג היא המקום להיות בערב, עם רחובות שקטים ומלאי חיי לילה חם ומגוון.

פרנקפורט היא אחת מהערים המרכזיות בגרמניה וכמעט כל מי שמבקר בארץ מבקר גם בעיר הזו. העיר מתפארת בסמכותה הכספית והכלכלית שמשפיעה על הפעילות המסחרית באירופה. פרנקפורט מכילה כמעט אלף משרדים של חברות בינלאומיות, ולכן זהו מקום חשוב לפעילות עסקית בינלאומית.

בנוסף לתפקידה הכלכלי, פרנקפורט היא גם עיר תרבותית ותיירותית מרתקת. העיר מכילה את המוזיאונים המובילים בגרמניה, כמו מוזיאון האמנות של שטדלמאייר ומוזיאון התולדות הטבעיות סנקטיום וכן את הפסטיבל הגדול פרנקפורטר בוך, שמתרחש כל שנה במאי ומשמש כנקודת התאוששות לתושבים ומבקרים כאחד.

פרנקפורט נוצרה על ידי הרומאים לפני כ-2000 שנה, ולכן העיר מכילה את היסטוריות רבה. העיר כוללת את הרכס העירוני המרשים שלה, הכולל מגדלי משרדים מהמשולבים ובנייני עיריית העיר, ומשמשת כמרכז לעסקים ותעשייה באירופה. בנוסף, ישנם אתרי מורשת רבים

5/5 - (1 הצבעות)

יש לכם פתרון נוסף? כתבו בתגובות

פתרן עזר? עקבו אחרינו!
נופה של העיר פרנקפורט [Freepic]
עוד פתרונות שיעניינו אותך
דילוג לתוכן